قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با مهندسی افکار عمومی توسط گروه‌های معاند و ضدانقلاب (موردمطالعه؛ انتخابات ریاست جمهوری 1400)
قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با مهندسی افکار عمومی توسط گروه‌های معاند و ضدانقلاب (موردمطالعه؛ انتخابات ریاست جمهوری 1400)

هادی رجبی؛ رمضان تلیکانی

دوره 13، شماره 3 ، مهر 1402

چکیده
  رسانه‌ها و بویژه شبکه‌های اجتماعی در عصر حاضر، با اثرگذاری بر لایه‌های سه‌گانه باور، ارزش و رفتار، نقش بسیار مهمی در مهندسی افکار و رفتارهای سیاسی مردم در انتخابات دارند. در این مقاله با تأکید بر سیزدهمین ...  بیشتر